Oletko tietoinen siitä, mitkä käyttämistäsi markkinoinnin kanavista tuottavat kovimman tuloksen ja tukevat myyntiä parhaiten? Me voimme auttaa sinua analysoimaan markkinointikanavien tuottamat tarkat tulokset, jotta sinä käytät aikasi ja budjettisi juuri oikeaan paikkaan.
Analytiikka – työkalu, jolla tehostamme myyntiä ja markkinointia
Oikein toimivan analytiikan avulla voit johtaa markkinointia tiedon perusteella. Osaat kohdistaa markkinoinnin mahdollisimman tehokkaasti ja oikein, tehdä dataan perustuvia kehittämispäätöksiä ja näin maksimoida markkinoinnin tuoton.
Analytiikan avulla voit mitata tärkeitä tunnuslukuja ja saada vastauksen esimerkiksi seuraaviin kysymyksiin:
- Mikä on eri kanavien ROI? Entä konversio asteet?
- Mitkä mainoskampanjat tuottavat parhaat tulokset?
- Mihin kanaviin sinun kannattaa investoida eniten?
- Mitkä sivuston toiminnallisuudet ovat tarpeettomia, entä mitkä tuovat parhaan hyödyn myynnin kannalta?
Toisin sanoin analytiikan avulla me kerromme sinulle kuinka markkinointisi todella toimii.
Analytiikan avulla voit ennakoida kunkin asiakkaan käyttäytymistä
Analytiikka koostuu eri menetelmistä ja teknologioiden käytöstä, joiden tavoitteena on muodostaa kerätystä tiedosta kiinnostavaa ja hyödyllistä informaatiota sekä visuaalisia malleja.
Syvällinen ymmärrys siitä, miten asiakkaat käyttäytyvät ja mikä vaikuttaa heidän toimintaansa, antaa sinulle huomattavan kilpailuedun. Analytiikan käyttöönotto liiketoiminnassa johtaa parempiin, laadukkaampiin päätöksiin. Kun olet tietoinen asiakkaiden ostokäyttäytymisestä, osaat tehdä juuri oikeanlaisia tarjouksia ja toteuttaa tehokkaampaa nurturointia. Tarjotessasi kohdennettua palvelua oikeille asiakkaille, luot lojaaleja kuluttajia, joka taatusti näkyy asiakkuuksien elinkaarien pituudessa.
Teknologiariippumatonta palvelua
Kokeneet asiantuntijamme ovat toteuttaneet useita projekteja eri BI-raportoinniin työkaluilla, kuten Tableau, PowerBI ja QlikView sekä edistyksellisillä analytiikan menetelmillä, kuten R ja tilastolliset menetelmät. Me tarjoamme kaiken, mitä yrityksesi tarvitsee: analytiikan suunnittelun, asennuksen, analysoinnin, koulutuksen ja jatkuvan tuen digitaalisen liiketoiminnan kehittämiseksi.
Riskittömästi pilveen
Jokainen tuntee pilvipalveluiden hyödyt. Mutta kuinka pilveen kannattaa mennä, jos aikaisempaa kokemusta palveluiden hankinnasta ei ole?
Työtehon parantaminen IoT akustiikkaratkaisuilla.
Jatkuva melu väsyttää ja heikentää työtehoa. Kunnollisten akustiikkaratkaisujen lisäksi tarvitaan [...]
Verkkokauppa vakuutuksille, henkivakuutuskuntoon.fi
Voitko ostaa henkivakuutuksen verkosta? Totta kai, asiakkaallamme Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kalevalla on ollut [...]